Algemene vragen
Heb je een vraag over algemene zaken? Bekijk hier de antwoorden
Je kunt je registreren door een postcodecontrole te doen op de website, zie postcodecontrole. Neem contact met ons op als je postcode (nog) niet in onze lijst staat.
Ja, bij multifiber bieden we overstapservice aan. Dat betekent dat we je huidige internet- en (eventuele) telefonie abonnement opzeggen. Wil je weten hoe dat precies in zijn werk gaat? Neem dan contact met ons op.
Ja, naar alleen voor de activatie uitgevoerd is. Daarna niet meer, tot de jaarlijkse overeenkomst verstreken is. De optionele pakketten kunnen wel maandelijks geactiveerd of gedeactiveerd worden.
Ja, je kan bij het bestellen aangeven dat je gebruik wil maken van onze installatiedienst. De apparatuur wordt dan door onze monteur geïnstalleerd. Klik hier als je meer informatie wil over wat onze installateur precies doet tijdens deze installatie.
Als je een e-mailadres hebt dat niet verbonden is aan een provider, zoals Gmail, Outlook, Hotmail of Live.nl, dan kan je dit gewoon behouden.
Hier kunnen we je helaas geen informatie over geven omdat wij geen zicht hebben op de planning van de aannemer/netwerkbeheerder. Hiervoor kan je best contact opnemen met de aannemer/netwerkbeheerder.
Wij kiezen onze hardware met zorg uit want wij willen – net zoals jij – zo min mogelijk storing en zoveel mogelijk uptime. Wanneer je onze router kiest ontvang je de Zyxel PMG5617GA. Wij hebben in de loop der jaren aardig wat routers getest en dit is de beste i.c.m. met het netwerk. Bovendien biedt onze router de mogelijkheid tot rechtstreekse verbinding met de fiberkabel en kan die de hoge snelheid aan. En dat is een optie die veel andere routers op dit moment nog niet kennen.
multifiber is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:00 uur.
Dat kan door een mail te sturen naar sales@multifiber.be Vermeld hierbij altijd je postcode, huisnummer en de verhuisdatum.
Multifiber biedt via diverse glasvezelleveranciers haar diensten aan. Hiervoor huren wij vezels. De huurprijs en netwerkvergoeding per glasvezelleverancier verschilt waardoor er dus ook prijsverschil in onze pakketten zit. Om erachter te komen welke prijs voor jou geldt, doe je de postcodecheck op de homepage.